TAP je označení pro jeden krok, potvrzení jedné značky v tanečních hrách
TARGETS jsou cílové značky, v tanečních hrách čtyři statické šipky standartně umístěné v horní části obrazovky, které musí být po protnutí s těmi pohyblivými potvrzeny na příslušném panelu na padu. Ve většině her pulzují podle zvoleného BPM a pomáhají držet rytmus. Jejich vzhled (velikost a pozice) může být ovlivněna nastavenými módy.
TRIPLETS je označení používané pro tři hudební značky (šipky) v řadě, které musíte potvrdit najednou. Protože nohy máme jen dvě, musíme si při hraní tanečních her pomáhat rukama, koleny nebo technikou Tip-Toe, popsanou níže.
TURN je výraz pro sadu tanečních kroků (šipek), které navádí hráče k otočce o 360 stupňů.
TIP-TOE, HEEL-TOE je zvláštní technika hraní náročných skladeb, kdy hráč používá k potvrzování značek paty a špičky svých chodidel, které jsou položené vždy přes dva panely najednou. Tato technika umožňuje zvládat početné skupiny šipek, triplety a vysoké rychlosti.
TORNADO je mód používaný v taneční hře ITG, který může za to, že značky několikrát opustí svůj sloupec než se dotknou těch správných targetů, a to může hráče plést.
VERSUS je hra pro dva hráče na dvou 4 nebo 5ti panelových podložkách. Song je pro oba stejný, módy se mohou lišit.
VIVID je alternativní vzhled šipek, který může pomáhat klasickému hraní. Více informací zde.
VOLTAGE je jeden z atributů, které označují obtížnost skladeb v taneční hře DDR nebo Stepmania. Čím je voltage vyšší, tím více kroků blízko sebe a ve větší rychlosti nás čeká.
WAVE je jeden z módů, který zpestřuje klasické hraní tím, že nechává pulzovat značky (šipky) ve vlnách směrem k targetům a ztěžuje tak hraní na přesnost.
WAY OFF je hodnocení přesnosti značek (šipek), které se objevuje ve hře ITG. Odpovídá hodnocení Boo v DDR a rozhodně neznačí nic dobrého, protože život hráče ubírá.
Žádné komentáře:
Okomentovat