pondělí 7. června 2010

Trička na léto

Schováváte pod svetrem staré tričko? Pořiďte si na léto nové, hudební! Server http://www.zazzle.com nabízí desítky dámských i pánských triček mnoha barev a velikostí s hudební tématikou, takže stačí jen klikat a vybírat.


Tady je několik našich tipů, které jednoduše stačí zadat do vyhledávacího pole v zazzle stránkách a pokud chcete ušetřit nějakou tu korunu, nebráníme se ani hromadné objednávce.

  • Quad Star In The GrooveT-Shirt
  • ITG Cel Arrow T Shirt
  • Pump It Up: Protocol Tee
  • MODs BeatmaniaIIDX T-Shirt
  • Pump it Up T-Shirt
  • Pixel Arrows Dance Gamer T-Shirt
  • Know Your Arrows ITG Shirt
  • STOP! & Go ITG3 T-Shirt
  • Stay Cool DDR Shirt
  • Choose Your Weapon Gamer T-Shirt
  • ITG Big Logo Lt. Blue Tshirts
  • Guitar Grunge T-shirt
  • DDR freak T Shirt

Posledních pár tipů má raději link, vyhledávací pole je nezobrazí

http://www.zazzle.com/
  • girls_official_t_shirt-235977410413888511
  • ddr_tshirt-235973824201151998
  • beatmania_iidx_t_shirt-235611411790264581
  • i_cant_dance_without_arrows_tshirt-235734931105290314
  • missing_tshirt-235089928545646258
  • ddr+shoes

3 komentáře:

ulo řekl(a)...

Ja len ze moja zatial prva skusenost so zazzle nedopadla velmi dobre. Na balik som cakal mesiac a potlac na tricku nevydrzala ani prve vypratie (zlepila sa dohromady a casti sa odtrhli). Reklamacia bola nastastie bezproblemova (stacila fotka).
A ked uz zazzle, skusil by som nejaku europsku pobocku (.co.uk, .fr, atd.) - aspon dodacia doba by mohla byt rychlejsia.

Srandista řekl(a)...

Ja uz som si jedno podobne zamerane tricko kupil... ^_^

http://www.piupro.com/page/2010/05/20/t-shirts-buttons-and-stickers-are-here/

Molík řekl(a)...

Ja nastesti znam cloveka co si od zazzle objednal a nestezuje si, ale ted opravdu nevim z jake pobocky, zkusim to zjistit a dam sem info.

Okomentovat