úterý 6. října 2009

Wallpapery

Jednou za čas mě popadne touha změnit si podkladový wallpaper na něco nového, ale protože jsem hodně náročná, moc na výběr nemám. Tentokrát jstem chtěla něco s hudební tématikou, ale "lehkého", žádné obří 3D nebo animácké obrázky nebo pozadí ze skladeb a nakonec sem si vyrobila vlastní. Vím, že se každému nemusí líbít můj minimalistický styl, ale kdyby se někdo takový přeci jen našel, přidávám sem další tři barvy a nabízím je všem. Poslední tmavý je jen pokus...

Kdo by chtěl jinou barvu, text nebo jinou velikost, není problém, napište si. Pro stažení klikněte.
































10 komentářů:

MaJJ řekl(a)...

KRÁSA KRÁSA KRÁSA! V jednoduchosti je síla :) Mohl bych prosit o přidání 1680x1050 verzí?

Molík řekl(a)...

Muze byt :) Ale koukam ze ty gradienty jsou vazne zle zle zle :( udelam asi jednobarevne verze

MaJJ řekl(a)...

Mně ty první čtyři přijdou vpohodě :) pátý mě nějak nevzal a poslední - well, tam už je to Czech Music Games trochu nízko :) Kdybych ty wallpapery dělal já, možná bych zkusil něco mezi oběma verzema. Cca ve spodní třetině (~ zlatý řez) :)

Molík řekl(a)...

Ja zkousela zlaty rez, ale me to prekazi :)) Presne v te urovni mam ikonky na plose (svoje jedine ikonky), ale na prani udelam jakoukoliv variantu, barevnou i pozicovou, jen ne hned :) Ale prijimam objednavky

MaJJ řekl(a)...

hmm, tak to já mám ikony ve vrchní půlce plochy - Fences je výborná věcička :)

tak kdybych mohl pro sebe prosit, tak teda 1680x1050, ta modrá, jako na prvním wallpaperu, a ten text kdesi ve spodní půlce - víceméně jedno kde... díky! :)

Molík řekl(a)...

A posles mi tvuj mailik prosim ?

Zmizela sem prechody a nechala jen jednu barvu, bohuzel se mi to na nekterych monitorech opravdu hodne kazilo :( A posunula sem text blize rezu (preskupila sem si ikonky na plose :o) )

Molík řekl(a)...

... stejne mam ale pocit, ze blogspot malicko srazi kvalitu nahravanych obrazku ...

Srandista řekl(a)...

Hec, ja uz mam ^_^

Podakovanie samozrejme patri molik ^_^

Desktop Srandista

Molík řekl(a)...

Nechces si ty ikonky vyrovnat do kominku vedle obrazku ? :o) :o) :o)

Anonymní řekl(a)...

Super, líbí se mi minimalistický přístup :-)

Okomentovat