středa 29. července 2009

WC - Den nultý - STsung

Dnešní den jsem to byla já, kdo vyrazil směr Amsterdam. Přiletěla jsem ve dvě na letiště. Zde mě měl čekat ve 3hod odvoz směr Zwanenburg. Odvoz si dával načas nebo se někde zasekl. Mezitím na zastávku přišla Sassi, Richard, Maral a Lauma. Přišla jsem tedy za nima a chvíli jsme si povídali. Odvoz nakonec dorazil s hodinovým zpožděním.

Když jsme dorazili do hotelu střetli jsme se s Finy. Ti nám začali povídat jak probíhá příprava na WCčko. Dozvěděli jsme se, že tentokrát budou dva judgové u arkády a kromě jiného budou mít za úkol sledovat, kdy dostal, který hráč pad miss. Judgové budou mít k dispozici program na zapisování výsledků. Všechny výsledky v reálném čase budou ukázany online - bude link na finských stránkách a později i na PG. Program řeší i single eliminaci v pozdějším pavouku. Původně byl dělaný na jiný typ turnajů, ale PG se rozhodla pro nová pravidla a tak si programátor moc není jistý jak to vlastně bude všechno fungovat.

Dále jsme se dozvěděli, že si budeme moci zahrát DDRX, Guitar Hero Arcade a Pump it up (mysleli jsme si své). A po celou dobu konání bude také k dispozici idance na zahřátí a vyzkoušení.

Později jsme se zapovídali o systému pravidel a nakonec někdo prohlásil: "Kdo to ksakru vymyslel ten King of the Hill?". Odpověď následovala ihned: "Protože se to Kylovi a Chrisovi se to strašně líbí tak to máme."

Těšte se na další reportíky!

NX edit: jak již to tak bývá, každá strana má dvě mince. Takže za prvé - to že si budete moct na místě zahrát DDR:X, Guitar Hero Arcade a Pump It Up PRO okamžitě zapomenout, to má být překvapení.

Káždopádně já jsem již v Amsterdamu od včerejšího dne. Kolem 15:00 jsem se vypravil směr SilverStone, na místě jsem potkal pár lidí a víceméně jsem so dozvěděl, že se nic neděje. Takže jsem využil možnosti, že jsou na místě 4 ITG2 arkády na freeplay a zahrál pár songů, pokecal s Johnem Mendelhallem a Alexem. Pak jsem se dozvěděl, že Lena přiletí večer, Finové jsou nikdo neví kde (teda už víme), takže příprava bude zítra v 11:00. Na místě jsem zůstal do večera, vybalili jsme jěště 3 tajné arkády a pak testovali live přenos.

Samotné místo vypadá více než luxusně. Alex odhadl, že je asi 8x větší, než místnost, kde bylo minulé EC. ITG2 jsou postavené v řadě, oddělení protihlukovou bariérou. Nad každou arkádou je monitor, který umožnuje jednoduché sledování hry pro diváky. Jedna arkáda má navíc kamery pro sledování hráčů. Vedle ITG2 je postavený iDANCE pro 8, u další steny pak tři další arkády. Na druhé straně místnosti je bar a zbytek tvoří z lavic a stolů postavené hlediště. Před hledištem je navíc i další obrazovka pro sledování live přenosů a dalších informací.

Večer jsem našel S'Tsung a posléze i zbytek CZSK výpravy.

5 komentářů:

MaJJ řekl(a)...

>> "Kdo to ksakru vymyslel ten King of the Mountain King?"

To je tak zkomolené jméno in-game, nebo jen omyl při psaní tohodle postu? :-)

Jinak závidím vám že tam můžete být :)

STsung řekl(a)...

tomu se rika sest lidi v mistnosti nebo tak neco

Molík řekl(a)...

Reportik dobry, ale cim vic ctu, tim vic mam otazek :o) Tak to omezim jen na par. Sesli jste se vsichni ? Meli jste kde trenovat ? Zitra mam drzet palce uz v 9, nebo je to posunuto ? Opravdu si myslite, ze uhlidaji padd missy ?

Drzte se :o) My vam budeme drzet palce

eNiks řekl(a)...

sesli jsme se vschni
mame kde se rozehrat
zitra urecite uz 7, drz nam palce at se dobre vzbudime...
padmissy nam zatim docela jdou... je to i videt.

Anonymní řekl(a)...

-stretli sme sa vsetci, i ked s mensim lagom :D:D
-"trenovat nepotrebujeme"-srandista :D
-padmissov bolo len zopar a vsetky boli imho dobre odkontrolovane

Crazy

Okomentovat