pátek 31. července 2009

WC - Den druhý - S'Tsung

WC - Den druhý - S'Tsung
V neurčitou dobu asi kolem osmé jsme se s Crazym vykopali z postele a společně s NXem jsme šli na snídani a posléze na Single Men Bar turnaj. Jako judgové jsme měli krátký meeting o systému turnaje. Každý hráč měl napsat skladby, které bude chtít (jednu na každé kolo). To si měli nechat podepsat a podle to hrát. Systém blíže třeba vysvětlí Nx. Zaměřím se na zážitek z mé divize.

Kolem čtvrté hodiny plus mínus jsme se konečně sešli na dámskou divizi. Já jsem si zvolila, že budu hrát Tough Enough 7, Mellow 8, Romeo & Juli8 9 a My Favorite Game. Na to, že Tough Enough je teda ulítlá skladba jsem na ní dala nějaké celkem rozumné skóre. Mellow jsem nakonec i na 4x přečetla, i když mě to na začátku dost rozhodilo. Třetí song mě překvapil rukama a poslední mi nakonec relativně i vyšel. Výsledkz sečteny a naseedovala jsem se na šesté místo. Na výsledkové tabuli jsem si zpočítala, že bych měla hrát proti miilé Němce a ulevilo se mi.

První kolo v pavoukovi jsem měla v plánu vyhrát, i když jsem očekávala něco jako Vertex, K mému "potěšení" jsem byla donucena si ho zahrát a totálně se na něm vysekat. 70% mi opravdu k vítěztví nepomohlo. Vybrala jsem tuším Tribal Style a vyhrála. Rozhodující skladba byla k údivu všech Hardcore Symphony! Obě jsme se na to nějakou dobu šklebily než jsme si řekli, že to nakonec zkusíme. Chytla jsem teda konečně bar a šla zjistit o čem ta skladba je. Přežila jsem první stream s full combem a mezi tím jsem si všimla, že oponent to mírně nedává. Rozhodla jsem se za každou cenu přežít a úspěšně jsem skladbu dohrála asi s 80% či co. Tím jsem si zasloužila celkem hlučný potlesk.

U druhého kola jsem si říkala, že chci prostě vyhrát a zkusím to. Bylo mi však jasné, že Hyuuu je velmi dobrá hráčka, která mě může porazit. Finka se useedovala lépe než já a tak byl výběr skladby na mě. Na ničem jiném než dvaníctkách jsem asi neměla šanci a tak jsem zvolila !. Když jsem ho odehrála s 92 procenty ozval se ještě větší potlest než při Harcore Symphony. Hyuu měla o deset procent méně, ale i tak hrála dobře. Proti mě vybrala nějakou šílenou sedmičku - Kiss me red. Vzpoměla jsem si, že se jedná o divný rytmus s pár I šestnáctkami. Bylo tomu tak. Na začátku jsem chytla pár excellentů, ale byla jsem rozhodnutá nějak skladbu dohrát s nějvětším počtem fantastiků. Skončilo to tak, že jsme každá nahrály 5 ex. Dav začal běsnit. Dlouho se pak řešilo jestli se bude hrát random skladba nebo ne. Podle starých pravidel bych totiž šla dále. Podle nových jsme měly pokračovat. Random skladba byla Hillbilly Hardcore. Já jsem začala velmi špatně a viděla jsem jak mě Hyuu dává. Avšak dala dva missy a já se svými třemi pad breaky jsem začínala mít vyšší skóre. Vyhrála jsem, ale Fini a Lauma fanklub začali řešit "pad missy". Radši se k tomu nebudu vyjadřovat dále. V každém připadě Foy řekl, že panel se zdá být v pořádku a výsledky zůstanonu.

Měla jsem si to tedy jít rozdat s Laumou. Vybrala jsem Lors, protože tu skladbu přece jenom znám a používám ji na sync systému. Netuším jak, ale vyhrála jsem. S Laumou to otřáslo, ale hned přiběhli Švédově a fanklub a začali ji uklidňovat ať se soustředí a uklidní, že to zvládne. Odchytala jsem tedy Charlene a pak Psalm Pilota. Psalm Pilota jsem dost zvorala, ale i tak bych se asi nepřiblížila jejímu skóre.

Tímto jsem skončila na čtvrtém místě v Single Women Bar divizi. Přede mnou se umístila Thimy, Rapunzel a Lauma. Finále bylo překvapivé. Sherita vyhrála první dvě skladby, ale Lauma ji pak dohnala a nakonec i vyhrála.

Po turnaji jsem šla oznámit výsledek rodičům a zjistila jsem, že mám na mobilu 5 smsek. 4 byly z AdVíku a jedna od otce. Lidi se mě ptali, kde jsme a jaktože tam nezařizujeme program a že je to strašná škoda. Celkem mě to zarazilo. Zvlášť když své číslo jsem tam asi moc lidem nedala.

NX Edit: takže pár slov k systému turnaje. Jedná se o kombinaci King of the Hill a Single-elimination (klasický pavouk bez loosers bracketu). Jako první se zobrazí na info obrazovce seznam skladeb a všichni hráči si musí vybrat svoje skladby do King of the Hill. Až v momentě, kdy všichni hráčí vyberou všechny skladby, začne se hrát. Za každé kolo hráč dostane určitý počet bodů, podle svého umístění. Po odehrání 4 kol tímto stylem, každé na jinou obtížnost se pokračuje do pavouka. Zde jsou hráčí umístění podle výsledků z KOTH. V praxi to vypadá tak, že hráči se umístí dosti náhodně, jelikož v KOTH je testována přesnost na jednoduchých skladbách (8-11). To v praxi neznamená, že tito hráči přežijí těžké skladby.

Female turnaj takto vypadal, jelikož první po 3 odehraných kolech byla Hyuuu, která sice dává 99.X na všem, co má jednu číslici v obtížnosti. Bohužel nad to jsou její výsledky rapidně nízko. Každopádně celkové výsledky za ženskou divizi je:
4. S'Tsung
15. Centime

z turnajů v mužské divizi se dnes hrálo single bar a double. Co se umístění Slováků týče, tak již si nepamatují. Ulo říká, že rozhodně nebyl podlední v double ani single. Srandista se rovněž nehlásí k poslednímu místu v double, avšak poslední místo v single hrdě přiznává. Crazy je na jiném pokoji a mě se nechce vstávat :)

každopádně držte palce zítra, neboť nás čekají nejdůležitejší turnaje.

NX edit night time edition:
ani ted me Ulo nenecha spat, takze Man single bar:
Crazy 52
Ulo 54
Srandista 57

Man double:
Crazy 37
Ulo 45
Srandista 48

Žádné komentáře:

Okomentovat