pátek 13. února 2009

Výroční zpráva sdružení za rok 2008

Hotovo, sepsáno, dosázeno, máme tu výroční zprávu sdružení za rok 2008. Nebyla jsem s vámi tenhle rok u všech akcí, nicméně doufám, že se mi podařilo sepsat pravdivé a přesné informace. Jestli tomu tak není, napište mi a hned všechno napravím. Ještě čekám na schválení dvou fotografií k použití, nicméně 99% je hotovo a připraveno pro okna vašich prohlížečů.

A jak si vedeme? Rok 2008 byl plný změn a převratů. Stanovili jsme si nové cíle, přestali jsme se specializovat jen na DDR/ITG a nyní se věnujeme všem hudebním hrám, změnilo se členství, členské příspěvky i vedení sdružení, komunikujeme s více městy, chystáme nová trika a diplomy... ale jedna věc se přeci jen nezměnila. Naše nadšení dělat něco pro druhé zůstalo a snad už nikdy nezmizí :o) Tak dobrý nový rok 2009!

Výroční zpráva pro rok 2008
www.molik.go.cz/ddr/vyrocni_zpravy/zprava08.pdf  [3.03 MB]

Výroční zpráva za rok 2007

Výroční zpráva za rok 2006

6 komentářů:

MaJJ řekl(a)...

Díky za odkaz!

Aspoň jsem si mohl přečíst, co jste vlastně všechno dělali, když mám DDR teprv od cca srpna :)

Jo, stránka 6/8 - klidně ses mě mohla zeptat na jméno, ale nevadí :)

Přeju sdružení úspěchy i v roce 09!

eNiks řekl(a)...

Ja ji rikal, ze se staci podivat na facebooku, kdo mi tam komentoval tu moji ropu :))

Molík řekl(a)...

Dobre, vsak ja to jmeno doplnim, stene tam upravim jeste par drobnosti, jak na to ted koukam. Ale ptala sem se, jen to bohuzel nikdo kolem me nevidel a na foru mas ode me private message :o)

MaJJ řekl(a)...

Na foru PM? Tak to jsem musel prehlednout (a prehlizet az do ted), omlouvam se :)

STsung řekl(a)...

Moliku, psala jsem ti na ICQ chyby v textu a mimo jine tam bylo i cele jmeno MaJJe. ^_~

Molík řekl(a)...

Omlouvam se vsem zucastnenym v kauze MaJJ :o) Doufam, ze ted uz je tam jmeno cele a spravne

Okomentovat