úterý 27. ledna 2009

První lednový sraz - minireport

Páteční sraz byl možná menší než jsme čekaly, protože hodně lidí potkal bacil, zato určitě lepší než jsme čekaly, protože jsme potkaly nové lidi, viděly nové věci a užily jsme si to. Tvrdé y píšu naprosto úmyslně, protože na setkání jsem dorazila já společně s S’Tsung a Rin, zhruba po půl hodině hraní se k nám přidaly dvě (mě zatím neznámé) hráčky ruské národnosti a nakonec se na nás přišla podívat i Lenka, jedna moje kolegyně z práce, která s hraním teprve  začíná a přála si vidět jak to vypadá, když to někdo umí. Počítáte dobře, na setkání bylo šest holek, to se opravdu moc často nestává :o).

Ale popořadě. Po pár skladbách na zahřátí a lehké večeři se u nás objevily dvě rusky, které si uměly nastavit hru, hrály skladby kolem obtížnosti 8 na normal i freestyle a docela jim to šlo :o) Ani to se mi u nás v republice nestává každý den. Nebyly úplně komunikativní a já neustále odbíhala před hernu, takže netuším odkud jsou nebo jak dlouho tu budou a tak, ale S’Tsung na ně kontakt má, takže se s nimi snad ještě potkáme a všechno napravím. Rusky a freestyle vystřídala S’Tsung a songy od levelu 18 na crazy po 21 na nightmare, natáčela se videa, doplňovaly zásoby tekutin, a vysvětloval princip hry přihlížejícím divákům.















Pak přišel na řadu World Max a mise... Víte co je to World Max? Zkuste si představit něco jako hudební RPGčko... Svět, skládající se ze světadílů různých barev a jmen s různými teleporty a místy, která jsou zamčená a nepřístupná, dokud nesplníte nějakou misi, která Vám je zpřístupní. Jedna mise, to je jeden správně odehraný song a teď přichází ten háček, správně odehraný totiž znamená v každém místě úplně něco jiného. Jednou máte za úkol přežít song s maximálně 15ti perfecty, jindy vám stačí přežít a dát full combo, potvrdit všechny miny  nebo přežít a získat hodnocení D. Mise nejsou jen pro zkušené hráče, ale pro všechny, kteří se chtějí bavit a u hraní přemýšlet „jak na to“, občas to chce strategii. Ono potvrdit 12 šipek za jeden song není těžké, ale zkuste si to, když jsou oblepené „minovým polem“. I když pravda, máte možnost chytit si „život“ v podobě malé baňky s tekutinou místo šipky... World Max má takových misí asi 333 a některé zřejmě nikdy nesplním, o to lepší je ale pozorovat S’Tsung při jejich plnění  a čekat co nového se kde odemkne, baví mě to. 
















Každopádně sraz byl povedený a musíme ho zopakovat někdy příští týden, protože nemocní už jsou zdraví a spousta misí ještě zbývá :o) Přijďte se za námi podívat.

9 komentářů:

MaJJ řekl(a)...

Tak ten World Max by mě zajímal... je o tom někde na internetu něco? Google mi vyhazuje samý kickbox :)

Molík řekl(a)...

Tak jeste jednou a lepe, chtela sem napsat, ze se toho zatim moc sehnat neda, ale pred chvilkou jsem nasla tenhle link, je to spanelsko-anglicky mix pismenek, ale da se to cist a odtusit.

Je tam mapka sveta (mozna ne uplne kvalitni, ale pro ilustraci to staci) a popis jednotlivych "misi". V soucasne dobe je to ale krome wiki to jedine, co ti muzu o tehle veci poslat, krome youtube videi zatim nikde nic neni. Prid se podivat :o)

Molík řekl(a)...

Nekolik videi muzes najit primo na strankach piugame.com tady

Centime řekl(a)...

Jeste by me zajimalo jaky pocit jste z NX2 vlastne meli (nebo spis mely). S S´Tsung jsem se o tom uz bavila. A co vim, tak je nas tu vic lidi, ktere prudi, ze na NX2 se sipky opticky potvrzuji za targetem.
Kdyz jsem na te arkade hrala, platforma byla paradni, ale tahle vec me hodne vytacela.

Molík řekl(a)...

Me to skoro nevadi :o) Ja hraju zatim jen lehke normal songy a znate me, hlavne podle rytmu. Kdyz ho ve skladbe nenajdu, nepomuze mi casto ani bezici sipka a target, bohuzel. Ale to mluvim jen za sebe samozrejme.

Centime řekl(a)...

Me to vyhazuje z rytmu z toho duvodu, ze me to jednoduse irituje. Dava mi to pocit, ze jsem porad off a navic pozadu. To me mate jeste vic vzhledem k tomu, ze bezne jsem spis napred.

Srandista řekl(a)...

No ono je problem ten, ze pri tazkych songoch, kedy clovek (v tomto pripade ja) bufferuje vela sipiek a potom odbehne zrakom na target zonu, aby zistil, ako si stoji, ma pocit ze je desne mimo, co je potom docela problem.

Je zvlastne ze Andamiro nezahrnulo do svojej klasickej serie podobnu funkciu, ako je v PIU Pro, kde sa s lagom plazmy pocita, a je to osetrene v programe, aby to opticky aj rytmicky sedelo.

Kazdopadne to neznamena, ze na NX2 uplne zanevrem, predsa len je tam docela dost dobrych skladieb (sice kopa z nich je uz v nasom Zere, ale dalsi x dalsich nie), a navyse urcite si chcem so S'Tsung zahrat nejake WM misie, ktore nie su splnitelne v jednom cloveku (a aj ja si chcem zahrat nejake tie lahsie z nich :) )...

MaJJ řekl(a)...

A ... kde vlastně v Česku ten NX2 je, resp. kde byl ten sraz? :D

Na té Machine Locations mapě jsem NX2 nenašel ...

Molík řekl(a)...

Lokace, web a info byly primo v prispevku prvniho lednoveho srazu nebo jsou dopsane v machine locations tady na blogu

Okomentovat